Wednesday, October 7, 2009

Set Percubaan Wanita (Trial Set for Women)


SET PERCUBAAN WANITA

Terdiri daripada tiga produk asas penjagaan kulit wajah iaitu Facial Cleanser (Pembersih Muka), Day Cream (Krim Siang) dan Night Cream (Krim Malam)

Facial Cleanser - Membersihkan kulit wajah dari debu, minyak berlebihan dan kotoran pada permukaan kulit hingga ke liang pori sambil memberi kelembutan. Ia dirumus dari bahan utama seperti pati limau nipis yang mampu membersih, merawat dan memberi kesegaran kepada kulit dan minda. Gunakan sekurang-kurangnya 2 kali sehari (pagi dan petang)

Day Cream -Ia berfungsi melindungi kulit dari sinaran UV yang berlebihan. Ia juga bertindak sebagai pelembap dab bedak asas. Penggunaannya mampu menghalang pertumbuhan jeragat / bintik hitam, melembap dan menghaluskan wajah. Gunakan dengan sapuan nipis ke seluruh wajah di waktu siang.

Night Cream - Ia membekalkan pemakanan berkhasiat untuk kulit wajah bagi mengekalkan keanjalan kulit, mencerahkan, menghaluskan, mengatasi bintik hitam / jeragat serta mengurangkan kedutan wajah TANPA PENGELUPASAN. Ia dirumus khas dari bahan alami yang berkhasiat untuk kulit wajah. Sapuan nipis seluruh kulit wajah hingga ke leher. Gunakan pada waktu malam sebelum tidur.

*SET PERCUBAAN WANITA ini sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur.

Harga : RM59.90

1 comment:

  1. salm....adakah produk ni sesuai untk sya,kulit sya berminyk, berjrwat ,jeragat and kulit kusam. Sya jga ada masalah keshtan .....skit tulng dan saraf.Ada effct smpingan tak?kesan produk ni brpa lma nak nmpk perubahan!!!

    ReplyDelete